Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΜΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Οι σιωπηρές παρανομίες...στις νυν αστυνομικές ταυτότητες που εδώ και λίγα χρόνια, έχει αφαιρεθεί πραξικοπηματικά το «Θρήσκευμα»


Στις νυν αστυνομικές ταυτότητες, εδώ και λίγα χρόνια, έχει αφαιρεθεί πραξικοπηματικά το «Θρήσκευμα». Υποχρεωτικά, ωθούν τους πολίτες στην έκδοση νέων ταυτοτήτων, εξαναγκάζοντάς τους να δεχτούν την αποδοχή των νέων αστυνομικών δελτίων στα οποία έχει αφαιρεθεί το «Θρήσκευμα». Αυτό είναι παράνομο!!! Εδώ, το κράτος αυθαιρετεί και παρανομεί, χωρίς ΚΑΝΕΙΣ να μιλά: Ούτε η ηγεσία της Εκκλησίας. Ο Νόμος, που ακόμα ισχύει, δεν έχει καταργήσει το Θρήσκευμα. Η καταγραφή του Θρησκεύματος ορίζεται ρητά στο άρθρο 25, παράγρ. 4, του Ν. 1599/86 (ΔΕΝ 1986, σελ 776). Αυτός ο νόμος δεν έχει αλλάξει. Αντίθετα έχει παραταθεί με αλλεπάλληλες κυβερνητικές αποφάσεις (και επί Σημίτη) μέχρι σήμερα. Η τελευταία παράταση Προθεσμίας έγινε με την υπ’ αριθμόν ΔΙΔΚ/Φ1/25873/3-10-07 απόφαση του Πρωθυπουργού και Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (ΦΕΚ 1950/1/10/ τΒ).Διαβάζουμε: «Αποφασίζουμε: Παρατείνουμε, εκ νέου, μέχρι 30-6-09 την προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 4 του άρθρου 25 του Ν. 1599/86, που αναφέρεται στην έκδοση δελτίων ταυτότητας από τις αστυνομικές Αρχές».

Με απλά λόγια: Παρατείνεται, για άλλη μια φορά ο νόμος που ορίζει υποχρεωτικά την καταγραφή του θρησκεύματος, μέχρι τις 30- 6-2009!!! Ο Νόμος αυτός καταστρατηγείται, βαναύσως από το ίδιο το κράτος. Σε υποχρεώνουν, να εκδόσεις νέο δελτίο ταυτότητας, χωρίς το δικαίωμα αναγραφείς του θρησκεύματος. Και σε υποχρεώνουν, ακριβώς γιατί δεν μπορείς να βγάλεις διαβατήριο με την παλιά ταυτότητα. ΣΙΩΠΗΡΑ εξαναγκάζουν του πολίτες σε παρανομία, παρανομία που το ίδιο το κράτος εξουσιαστικά ασκεί. Με το θέμα των ταυτοτήτων παίχτηκαν πολλά παιχνίδια. Κατάργησαν σιωπηρώς την αναγραφή του θρησκεύματος. Η Εκκλησία δέχεται σιωπηρά την παγιωμένη κατάργηση της αναγραφής του θρησκεύματος, ενώ είναι παράνομη… Από τα «παπαγαλάκια» και τους «εγκάθετους» τους καθεστώτος δεν θα περίμενες να αναδείξουν την παρανομία του κράτους. ΟΛΟΙ αυτοί, δεν νοιάζονται διόλου για τα δικαιώματα του «πολίτη», που τόσο δημοκοπικά κόπτονται. Αναδεικνύουν, μόνο, επιλεκτικά «θέματα» τα οποία «παίζουν» μέσα στα πολιτικά παιχνίδια των ποικίλων και πολύχρωμων «Ν.W.ORDER» τους…

ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ VIDEO ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ;
ΑΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ!
http://www.youtube.com/watch?v=jxr03ruKyoU&feature=player_embedded

ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΚΟΛΛΥΒΑΔΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ



Οι μεγάλοι διδάσκαλοι της Εκκλησίας και του Γένους Μακάριος Νοταράς, Νικόδημος Αγιορείτης και Αθανάσιος Πάριος, που έζησαν και έδρασαν τον 18ον αιώνα και στις αρχές του 19ου, αποτελούν μία νέα τριάδα μεγίστων φωστήρων, όπως οι παλαιοί Τρεις Ιεράρχαι, τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών και λαμβανομένων υπ' όψιν των ιστορικών συγκυριών στις οποίες έζησαν με τις διαφορές και τις ομοιότητες. Σ' αυτούς προστίθεται και ο Νεόφυτος Καυσοκαλυβίτης, πρωτουργός χρονικά του κινήματος, όχι όμως με την προσφορά και δραστηριότητα που οι τρεις άλλοι επέδειξαν στη συνέχεια, η οποία άλλωστε ήταν και η αιτία να συγκαταριθμηθούν στη χορεία των αγίων. Ονομάσθηκαν ειρωνικά Κολλυβάδες από τους αντιπάλους τους στο Άγιο Όρος, εξ αιτίας του ότι αντέδρασαν στην αντιπαραδοσιακή μεταφορά της τελέσεως των μνημοσυνών από το Σάββατο στην Κυριακή, γιατί ορθά και δίκαια εξετίμησαν ότι προσβάλλεται έτσι ο αναστάσιμος και πανηγυρικός χαρακτήρ της ημέρας.

Αυτό βέβαια ήταν εντελώς μικρή λεπτομέρεια μέσα στο όλο ανακαινιστικό και φωτιστικό τους έργο- απλώς τονίσθηκε και διογκώθηκε εσκεμμένα, ώστε όχι μόνο να αποκρύβει η άλλη τους προσφορά, αλλά και να συκοφαντηθούν οι ίδιοι, γιατί ασχολούνται με πράγματα μικρά και ασήμαντα, όπως είναι δήθεν τα μνημόσυνα και τα κόλλυβα. Υπάρχουν μέχρι των ημερών μας ερευνηταί, οι οποίοι σμικρύνουν το έργο και την προσφορά τους, βλέποντάς το μέσα από αυτό το παραμορφωτικό πρίσμα της έριδος γύρω από τα μνημόσυνα. Ευτυχώς που τις τελευταίες δεκαετίες, κατά τις οποίες άρχισε η ελληνική ιστορική και θεολογική έρευνα να απελευθερώνεται σιγά-σιγά από τα δεσμά, τις εξαρτήσεις και τις επιρροές των Δυτικών, αποκαταστάθηκε η εικόνα της προσφοράς τους ως μιας ευρύτερης φιλοκαλικής αναγέννησης, που σημειώθηκε τον 18ο αιώνα. Η αναγέννηση αυτή είχε αποφασιστικές επιδράσεις στην τόνωση και ενίσχυση της παιδείας των υποδούλων ορθοδόξων λαών και στην διατήρηση της αυτοσυνειδησίας των, όχι μόνον απέναντι των Οθωμανών κατακτητών, αλλά και απέναντι των δυτικών μισσιοναρίων που όργωναν τις ορθόδοξες χώρες, ασκώντας προσηλυτισμό με αθέμιτα μέσα, προ παντός όμως εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια, την δουλεία και την φτώχεια των ορθοδόξων πιστών.

Ο κίνδυνος του εξισλαμισμού και του εκλατινισμού ήταν εξ ίσου μεγάλος, μεγαλύτερος μάλιστα ο δεύτερος, λόγω της ομοιότητος στη θρησκεία και του υψηλού πολιτιστικού επιπέδου των Δυτικών, που διευκόλυναν την αφομοίωση, ενώ ως προς το αλλόθρησκο Ισλάμ η αίσθηση της διαφοράς και της υπεροχής δημιουργούσε κάποιους φραγμούς και επιφυλάξεις. Έχει καταντήσει κλασική η ρήση του άλλου επίσης μεγάλου διδασκάλου και αγίου της ιδίας εποχής, του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, με την οποία εξηγεί γιατί επέτρεψε ο Θεός να σκλαβωθούμε στους Τούρκους και όχι στους Φράγκους, «Τριακόσιους χρόνους μετά την Ανάστασιν του Χριστού μας έστειλεν ο Θεός τον άγιον Κωνσταντίνον και εστερέωσε βασίλειον χριστιανικόν και το είχαν Χριστιανοί το βασίλειον 1150 χρόνους. Ύστερον το εσήκωσεν ο Θεός από τους Χριστιανούς και έφερε τον Τούρκον και του το έδωσε διά ιδικόν μας καλόν, και το έχει ο Τούρκος 320 χρόνους (1453+320=1773). Και διατί έφερεν ο Θεός τον Τούρκον και δεν έφερεν άλλο γένος; Διά ιδικόν μας συμφέρον διότι τα άλλα έθνη θα μας έβλαπτον εις την πίστιν, ο δε Τούρκος άσπρα άμα του δώσης, κάμνεις ό,τι θέλεις».

Για να αποφευχθούν πάντως οι εξισλαμισμοί και οι εκλατινισμοί και να μη γίνουν ποτάμι από μικροί χείμμαροι και αφανίσουν το Γένος στην πορεία τους, χρειαζόταν ο φραγμός και οι ρίζες της παιδείας, μετά μάλιστα από το βαθύ σκοτάδι της απαιδευσίας και της αμάθειας των προηγουμένων αιώνων. Ό,τι έκανε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός με τις περιοδείες του και την ίδρυση σχολείων σε λαϊκό επίπεδο, έκαναν σε υψηλότερη βαθμίδα οι Κολλυβάδες Άγιοι εκδίδοντας και ερμηνεύοντας κείμενα της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας, βίους και ακολουθίες αγίων, ύμνους της Εκκλησίας, ακόμη και σχολικά εγχειρίδια Γραμματικής, Ρητορικής, Φιλοσοφίας και μάλιστα θύραθεν συγγραφέων, αρχαίων Ελλήνων και Δυτικών. Αυτό που προείχε ήταν να φωτισθεί το Γένος και να σταθεί στην πίστη και στις παραδόσεις των Πατέρων, να διασωθεί ο ελληνορθόδοξος πολιτισμός. Έπρεπε στα σχολεία που άρχισαν να πυκνώνουν, στους δασκάλους, στους μοναχούς, στους κληρικούς να εξασφαλισθεί η δυνατότης να κατανοούν τα ελληνικά κείμενα με τη σχολική παιδεία, αλλά και να τους προσφερθούν τέτοια κείμενα με εκδόσεις, γιατί τα χειρόγραφα εσπάνιζαν, κρυμμένα σε μοναστηριακές βιβλιοθήκες ή συλημένα από επιτηδείους ξένους περιηγητάς.

Μπορεί μάλιστα κανείς να εντοπίσει μέσα στην εντυπωσιακή πράγματι εκπαιδευτική και συγγραφική δραστηριότητά τους και ειδική τάση και δράση απέναντι στον κίνδυνο των εξισλαμισμών και των εκλατινισμών. Είναι γνωστόν ότι πολλοί από τους Νεομάρτυρες είχαν ως «αλείπτας», ως προπονητάς θα ελέγαμε, οι οποίοι ψυχολογικά τους ετόνωναν και τους εστήριζαν στο δρόμο του μαρτυρίου, Κολλυβάδες αγίους, όπως τον Άγιο Μακάριο και τον Άγιο Νικόδημο Αγιορείτη. Και είναι βέβαιο πως όσα με παρρησία λέγουν πολλοί Νεομάρτυρες στις απολογίες τους απέναντι των Τούρκων δικαστών, προβάλλοντας την υπεροχή της Χριστιανικής πίστεως απέναντι στην θρησκεία του Μωάμεθ, την οποία υποτιμούν και απορρίπτουν, απηχούν τη διδασκαλία των Κολλυβάδων Αγίων. Πολλούς από τους διαλόγους αυτούς των Νεομαρτύρων με τους Τούρκους δικαστάς, που θυμίζουν τα αρχαία μαρτυρολόγια, διέσωσε ο άγιος Νικόδημος στο «Νέο Μαρτυρολόγιο». Κατά τον ίδιο τρόπο πρέπει να ερμηνευθούν και τα ειδικά αντιλατινικά έργα του Αγίου Αθανασίου Πάριου «Αντίπαπας», «Ουρανού κρίσις», «Ο Παλαμάς εκείνος», και όσα άλλα σε ειδικά ή μη έργα γράφουν για τις εκτροπές και τις πλάνες των Λατίνων όλοι τους.

Η προσφορά βέβαια των Κολλυβάδων στο χώρο της παιδείας και του πολιτισμού δεν περιορίζεται μόνο στην ενίσχυση της αυτοσυνειδησίας των Ορθοδόξων απέναντι στον διπλό κίνδυνο των επιρροών και αφομοιώσεων από Ανατολή και Δύση, που είναι και αυτή πολύ μεγάλη. Έχει και μία άλλη, εξ ίσου ευρεία διάσταση, στον χώρο της οποίας φάνηκε ότι δεν είχαν τότε τόσο μεγάλη επιτυχία, όχι γιατί η διδασκαλία τους δεν είχε απήχηση, αλλά διότι δυστυχώς ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία που εδημιούργησαν ένα οικουμενικό κράτος με οικουμενική ακτινοβολία, την Ρωμιοσύνη του Βυζαντίου, που άντεχε και κρατούσε όρθια την ψυχή και το πνεύμα του και κάτω από τη σκληρή δουλεία των κατακτητών, μετά το 1821 δέχθηκαν σοβαρά πλήγματα.

Το νέο κράτος αποκόπηκε βίαια από την ελληνορθόδοξη παράδοση, εγκατέλειψε την παραδοσιακή ελληνοχριστιανική παιδεία και εστράφη καθοδηγούμενο και κηδεμονευόμενο από τη Δύση εναντίον της Βυζαντινής του κληρονομιάς, των Αγίων και των Πατέρων, των ιερών και όσιων του Γένους.

Είναι γνωστόν ότι οι Κολλυβάδες Άγιοι ήλθαν σε σύγκρουση, ιδιαίτερα ο Άγιος Αθανάσιος Πάριος, με τους ευρωπαϊστάς και ευρωπαΐζοντας εκπροσώπους του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, οι οποίοι υιοθέτησαν τις ιδέες του Γαλλικού Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επαναστάσεως, ακόμη και την αθεΐα του Βολταίρου, και προσπάθησαν να στρέψουν την πορεία του νεοελληνικού πολιτισμού προς την κλασική αρχαιότητα, εκθειάζοντας και προβάλλοντας την θύραθεν, την κοσμική σοφία και γνώση και υποτιμώντας ή αγνοώντας την θεία σοφία.

Ο ορθός λόγος, η επιστήμη, η γνώση, η ελευθερία ήσαν οι νέες θεότητες του κηρύγματος του Διαφωτισμού. Ή βυζαντινή σύνθεση, όπου κατορθώθηκε η διάσωση και η ενίσχυση των υγιών στοιχείων του ελληνικού πνεύματος στην υπηρεσία του θείου κηρύγματος της αγάπης, της ταπεινώσεως, της καταλλαγής που απέρρεαν από το κήρυγμα του Ευαγγελίου του Σταυρού, εγκαταλείφθηκε και υποτιμήθηκε. Ήταν ουσιαστικώς ένας νέος διωγμός εναντίον της Εκκλησίας υπό άλλη μορφή, που συγγενεύει πολύ με την απόπειρα του Ιουλιανού του Παραβάτου τον 4ο αιώνα να αναβιώσει τον ακραιφνή Ελληνισμό εναντίον του Χριστιανισμού και του Βαρλαάμ του Καλαβρού τον 14ο αιώνα να περάσει, μέσα στο ορθόδοξο Βυζάντιο, τον σχολαστικισμό και ορθολογισμό της Δυτικής Αναγέννησης, απορρίπτοντας την δοκιμασμένη μέθοδο φωτισμού και τελειώσεως των Πατέρων της Ανατολής, που έδιναν τα πρωτεία στη θεία σοφία χωρίς να απορρίπτουν την κοσμική, την ανθρώπινη.

Οι Τρεις Ιεράρχαι του 4ου αιώνος, ο Μ. Βασίλειος, ο Γρηγόριος θεολόγος και ο Ιωάννης Χρυσόστομος, με την έξοχη ελληνική παιδεία τους, όπως και ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς τον 14ο αιώνα, δεν επέτρεψαν την οπισθοδρόμηση προς ένα νοσηρό κλασικισμό που τοποθετεί το κτιστό πάνω από το άκτιστο, την ανθρώπινη σοφία πάνω από την θεϊκή σοφία, τα άθεα γράμματα πάνω από τα θεωτικά, όπως έλεγε ο όσιος μοναχός Χριστόφορος Παπουλάκος, βλέποντας την εσφαλμένη πορεία που ακολούθησαν μετά το 1821 οι δυτικοτραφείς λόγιοι και κληρικοί υιοθετώντας πλήρως τις θέσεις των Ευρωπαίων Διαφωτιστών.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι αγωνισταί του 1821, ο Κολοκοτρώνης, ο Μακρυγιάννης, ο Παπαφλέσσας και άλλοι, γαλουχημένοι με το πνεύμα της παραδόσεως των Κολλυβάδων, βρέθηκαν προδομένοι και στο σημείο αυτό. Αγωνίσθηκαν για να απελευθερώσουν σωματικά τους Έλληνες από τους Τούρκους, και είδαν την Ελλάδα να υποδουλώνεται πνευματικά, να παραδίδει την ψυχή, το πνεύμα της στους Ευρωπαίους. Ο εκλατινισμός επανήλθε με τη μορφή του εξευρωπαϊσμού και του εκδυτικισμού. Η Δύση που δεν μπόρεσε ούτε στο ελεύθερο Βυζάντιο με τον Βαρλαάμ Καλαβρό να «διαφωτίσει», δηλαδή να σκοτίσει τους Έλληνες, γιατί αντέδρασε ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς με το κίνημα του Ησυχασμού, ούτε στην Τουρκοκρατία, λόγω του νέου φιλοκαλικού - ησυχαστικού κινήματος των Κολλυβάδων, επεχείρησε να πάρει τη ρεβάνς μετά το 1821 θέτοντας υπό πνευματική κηδεμονία το νεοελληνικό κράτος, την παιδεία και τον πολιτισμό του. Φαίνεται όμως ότι και πάλι βγαίνει νικημένη. Οι δυσφημισμένοι ακόμη και κατά το όνομα Κολλυβάδες επηρεάζουν τώρα βαθύτατα την ορθόδοξη πίστη και ζωή ως γνήσιοι συνεχιστές της πατερικής ησυχαστικής παραδόσεως. Το Άγιον Όρος που τους εξέθρεψε, όπως και τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά, μπορεί να καυχάται για τους μεγάλους αυτούς διδασκάλους της Ορθοδοξίας και του Γένους.

1. Ό χαρακτηρισμός του κινήματος ως φιλοκαλικής αναγέννησης επεκράτησε με¬τά τη μελέτη του μητροπολίτου Μαυροβουνίου Αμφιλοχίου Ράντοβιτς, Η φιλοκαλική αναγέννησις του ΙΗ' και ΙΘ' αι. και οι πνευματικοί καρποί της, Αθήναι 1984. Δεν παραθέτουμε εδώ τη σχετική με το κίνημα των Κολλυβάδων βιβλιογραφία. Για τους δύο εξ αυτών έγιναν στις ημέρες μας επιστημονικά συνέδρια, ένα για τον Αθανάσιο Πάριο στην Πάρο, τον Σεπτέμβριο του 1998, και ένα για τον Άγιο Νικόδημο Αγιορεί¬τη στην Ιερά Μονή Αγίου Νικόδημου στη Γουμένισσα Κιλκίς, τον Σεπτέμβριο του 1999, με ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και πλήρη βιβλιογραφική κάλυψη. Εντός του έτους θα κυκλοφορήσουν τα πρακτικά και των δύο συνεδρίων. Στον Άγιο Αθανάσιο Πάριο αναφέρονται επίσης οκτώ εισηγήσεις που έγιναν κατά το επιστημονικό συνέ¬δριο που έγινε στην Πάρο το Σεπτέμβριο του 1996 για την Εκατονταπυλιανή. Τα πρακτικά έχουν εκδοθή από το Ιερό Προσκύνημα Παναγίας Εκατονταπυλιανής Πάρου• Η 'Εκατονταπυλιανή και η Χριστιανική Πάρος. Πρακτικά Επιστημονικού Συμποσίου (Πάρος 15-19 Σεπτεμβρίου 1996), Πάρος 1998.

Πηγή: Θεοδρομία τεύχος 7- Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2000

ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΝΟΙΑ (ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!)

O Webster Tarpley δεν χρειάζεται συστάσεις, αλλά για όσους δεν γνωρίζουν, είναι συγγραφέας, ερευνητής και πτυχιούχος Ιστορικός και Οικονομολόγος, Αναλύει με εξαιρετικό, εκτενή και κατανοητό τρόπο, τα εγκλήματα της νεοταξίτικης ολιγαρχίας, αφ’ενός μέσα από το δόγμα του υπερπληθυσμού και το ψευτο-οικολογικό εφεύρημα, που θέλει την καταστροφή των βιομηχανιών αλλά και την πληθυσμιακή μείωση (εξόντωση) για την «προστασία» του δήθεν υπερθερμαινόμενου πλανήτη, αφ’ετέρου με τη δαμόκλειο σπάθη που λέγεται ΔΝΤ η οποία αιωρείται απειλητικά πάνω από τα κράτη στον πλανήτη, και την εθνική τους κυριαρχία:
http://www.youtube.com/watch?v=peW8gAsE7iA
« Αυτό, το οποίο σήμερα απειλεί τους Έλληνες με απόλυτη καταστροφή, δεν είναι το χρέος. Αυτό, το οποίο τους απειλεί, είναι η άγνοια. Οι Έλληνες αγνοούν τα πλέον βασικά πράγματα της οικονομίας και σ' αυτήν την άγνοια στηρίζονται τόσο οι ξένοι, που τους λεηλατούν, όσο και οι δικοί τους "Εφιάλτες", που τους προδίδουν.


http://www.youtube.com/watch?v=HZC_KIWNaMI
Το ΔΝΤ του Εβραίου Στρος Καν θα "υποθηκεύσει" ολόκληρη τη χώρα, μετατρέποντας τα άχρηστα ομόλογα των τοκογλύφων σε υπερπολύτιμα ενυπόθηκα δάνεια. Αυτός θα απειλήσει την εθνική ακεραιότητα της πατρίδας μας. Γιατί; Γιατί το ΔΝΤ είναι ένας "μετατροπέας" χρημάτων και υποχρεώσεων. Το ΔΝΤ μετατρέπει τα χρέη του κράτους απέναντι σε ιδιώτες —και μάλιστα απατεώνες— σε χρέη του κράτους απέναντι σε άλλα κράτη και διεθνείς οργανισμούς.

Το ΔΝΤ μετατρέπει τα ακίνδυνα χρέη του ελληνικού κράτους απέναντι σε ιδιώτες σε επικίνδυνα χρέη απέναντι σε κράτη και λαούς.Βάζουν την Ελλάδα να "δανείζεται" από τους λαούς, για να ξεπληρώνει τους τοκογλύφους. Όταν θα τους ξεπληρώσει πλήρως, θα έχει μπροστά της ακόμα μεγαλύτερο χρέος, το οποίο όμως —δυστυχώς γι' αυτήν— θα είναι πραγματικό χρέος απέναντι σε λαούς. Θα είναι πραγματικό χρέος με υποθήκες και όχι "αέρας" των "τζογαδόρων". Το "μοιραίο" της χρεοκοπίας δεν θα το αποφύγει, εφόσον εξακολουθεί να δανείζεται, χωρίς να παράγει, αλλά οι συνέπειες θα είναι πολύ χειρότερες, εφόσον απέναντί της θα στέκονται κράτη και λαοί και όχι τα λαμόγια της τοκογλυφίας. Οι τοκογλύφοι θα έχουν πάρει ήδη τα χρήματά τους και θα τα ξεκοκαλίζουν στα διάφορα σημεία του Πλανήτη.

Μια "κανονιά" της Ελλάδας θα παρασύρει στην ολοκληρωτική πτώση ολόκληρη την εβραϊκή συμμορία, που νόμισε ότι με χρωματιστές "δολαριοπορδές" μπορούσε να κατακτήσει τον κόσμο. Μια "τόγκα" —σύμφωνα με την αργκό της οικονομικής πιάτσας— της Ελλάδας θα τους κάνει να δακρύσουν μέχρι θανάτου.

Η Ελλάδα, με μια στάση πληρωμών, αυτήν τη ζημιά αυτή μπορεί να την κάνει τεράστια. Τόσο τεράστια, που να τις πάρει όλες με τη σειρά σαν ντόμινο.

Γιατί μπορεί να υπάρξει αυτό το ντόμινο; Γιατί η Ελλάδα με τη στάση της μπορεί να δώσει απτές αποδείξεις στους πελάτες τους ότι τους εξαπάτησαν. Υπάρχει απάτη, όταν η ίδια εταιρεία, που έβαζε τους πελάτες της να αγοράζουν ελληνικά ομόλογα, ήταν η ίδια που επένδυε σε CDS σε πιθανή χρεοκοπία της Ελλάδας. Υπάρχει απάτη, όταν βάζεις τους πελάτες σου να αγοράσουν με "χρυσάφι" αυτό, το οποίο στη συνέχεια εσύ ο ίδιος αποκαλείς "σκουπίδι" και "τζογάρεις" εις βάρος του. Για όσο διάστημα οι κερδοσκόποι έπειθαν τους πελάτες τους ότι έχουν τον τρόπο —μέσω ΔΝΤ— να πάρουν τα χρήματά τους από την Ελλάδα, δεν κινδύνευαν με αγωγές και μηνύσεις. Ήταν συνένοχοι μεταξύ τους και όλοι μαζί προσέβλεπαν στην ίδια "λεία". Αν η Ελλάδα αρνηθεί να τους δώσει αυτά τα κέρδη, θα διχάσει αυτήν τη συμμορία. Όλοι αυτοί οι τοκογλύφοι πελάτες τους θα στραφούν εναντίον των τοκογλυφικών εταιρειών για αποζημιώσεις» .

http://www.ramnousia.com/
ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ:http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/11/blog-post_3219.html

O KAINOYΡΓΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ......

Σήμερα είναι σίγουρα μια από τις πιο μαύρες μέρες στη ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Ο Γιάννης Μπουτάρης είναι η χειρότερη επιλογή που μπορούσε να γίνει και δυστυχώς έγινε. Οι λόγοι θέλουν μεγάλη ανάλυση. Λέγεται ότι οι οπαδοί της Ντόρας δεν ψήφισαν τον Γκιουλέκα γιατί ο Μπουτάρης ήταν ο πιο κατάλληλος για να προωθήσει τα σχέδια του Σιωνισμού για την έρημη Θεσσαλονίκη. Σίγουρα παίχτηκαν κι άλλα παιχνίδια τα οποία ίσως να έρθουν στο φως με τον καιρό.



Εδώ θα πούμε μερικά πράγματα για το ποιον του νέου δημάρχου,

Είναι αυτός που κατηγόρησε τον Ελευθέριο Βενιζέλο επειδή έστειλε τους Μικρασιάτες πρόσφυγες να εγκατασταθούν στη Θεσσαλονίκη. Υποστήριξε ότι έτσι οι Έλληνες έγιναν περισσότεροι από τους Εβραίους κι αυτό, βέβαια, γι' αυτόν και τα αφεντικά του είναι κακό.

Είναι αυτός που δήλωσε ότι οι Μακεδόνες πρέπει να πάψουν να βαυκαλίζονται με τα "παραμύθια" περί Φιλίππου και Μεγάλου Αλεξάνδρου και να παραδεχτούν την πραγματικότητα. Τα Σκόπια είναι οι μελλοντικοί του συνέταιροι στις μπίζνες και πρέπει να τους έχουμε από κοντά. Παραδέχτηκε μάλιστα ότι θα δεχόταν την ονομασία "Νέα Μακεδονία" για τα Σκόπια. Έτσι λοιπόν φτάσαμε στην κατάντια να είναι δήμαρχος της Θεσσαλονίκης ένας άνθρωπος που οικειοθελώς φτύνει την ιστορία και το όνομα της Μακεδονίας και είναι έτοιμος να τα παραδώσει αμαχητί!

Είναι αυτός που πρότεινε, μαζί με το άλλο, τον Τρεμόπουλο,  του οποίου είναι ομοϊδεάτης, να ονομάσουν την οδό Αποστόλου Παύλο σε οδό Κεμάλ Αττατούρκ. Και δεν είναι τυχαία η επιλογή της οδού. Ο Απόστολος Παύλος είναι καρφί στο μάτι των Σιωνιστών εδώ και 2000 χρόνια κι ακόμα κρατάνε το γινάτι. Έκανε, βλέπετε το "έγκλημα" να φέρει τον Χριστιανισμό στην Ελλάδα κι αυτό δεν μπορούν ακόμα να το χωνέψουν.

http://www.youtube.com/watch?v=omPrM-Ge7D0&NR=1 

Είναι αυτός που είπε ότι θα κάνει τη Θεσσαλονίκη κέντρο λατρείας των Τούρκων, λέγοντας ότι θα φέρνει στην πόλη 300.000 Τούρκους το χρόνο για να αφήνουν τα λεφτά τους και βέβαια θα τους κάνει και καμιά δεκαριά τζαμιά να έχουν να προσκυνούν οι κατακαημένοι. Άλλωστε κι εκείνοι όλες τις Χριστιανικές εκκλησιές τις διατηρούν ακέραιες, βεβαίως βεβαίως!! Τώρα που πήρε φόρα μπορεί και τον Ναό του Αγίου Δημητρίου σε τζαμί! 

ΞΑΝΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ:http://www.youtube.com/watch?v=omPrM-Ge7D0&NR=1

Είναι αυτός που χρόνια τώρα καθυβρίζει τον λαό της πόλης που τον εξέλεξε Δήμαρχο, κατηγορώντας τους για σωβινιστές, ρατσιστές, οπισθοδρομικούς, οι οποίοι δε χωνεύουν τους κατακαημένου τους Σκοπιανούς και τους Εβραίους!(Πάντα αυτοί!!! Παντού αυτοί!!!)

Κι εδώ μπαίνει το απελπισμένο ερώτημα. Πώς άφησαν οι Θεσσαλονικείς να γίνει αυτό το έγκλημα; Γιατί ψήφισαν αυτό το "πουλημένο κριγιάτο" του σιωνισμού για δήμαρχο της πρωτεύουσας της Μακεδονίας, αυτόν που την έχει ήδη πουλημένη και το όνομα και της ιστορία της;
Γιατί αυτός ο κόσμος, τους οποίου η συντριπτική πλειοψηφία είναι θύμα των θανατηφόρων εντολών του Κεμάλ, ο οποίος υπέστη Γενοκτονία από τον Κεμαλισμό, ψήφισε αυτόν που θέλει να τον ζωντανέψει ξανά σαν βρυκόλακα; Και μάλιστα να τον βάλει στη θέση του Αποστόλου Παύλου, αυτουνού που τους έφερε τη σωτηρία;

Πού ήταν τα Μικρασιατικά και τα Ποντιακά σωματεία; Δεν είδαν τον κίνδυνο, δεν άκουσαν τις δηλώσεις; Πότε θα ξυπνήσουν επιτέλους; Όταν το 2012, στην επέτειο των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης από τους Τούρκους, ακούσουν τον Δήμαρχο τους να λέει ότι οι πόλεμοι του 1912 - 13 δεν ήταν απελευθερωτικοί αλλά κατακτητικοί σε βάρος της ευεργετούσας και γενναιόδωρης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας;
Θα ξυπνήσουν όταν τον ακούσουν να κατηγορεί τους προγόνους τους Μικρασιάτες και Πόντιους, τα θύματα της Γενοκτονίας που οργάνωσε κι εκτέλεσε ο Μουσταφά Κεμάλ, ο αγαπημένος ηγέτης του κ. δημάρχου,και τα αφεντικά του οι σιωνιστές, ότι άρπαξαν την πόλη από τους κατακαημένους τους Εβραίους;
Ή μήπως όταν θα δουν τους μιναρέδες να ζωντανεύουν τα φαντάσματα των σφαγέων για να στοιχειώσουν τους ζωντανούς.

Υπάρχουν όμως και οι ψυχές των σφαγμένων, των αδικοχαμένων προγόνων που χάθηκαν για πάντα στα Άγια Χώματα της Ανατολής αλλά και των προσφύγων που ήρθαν στα επίσης Άγια Χώματα της Θεσσαλονίκης και ρίζωσαν εκεί κι έφτιαξαν χωριό και κόσμο.

Και ο ποιητής το είπε καθαρά:

"Την οργή των νεκρών να φοβάσαι...
και των βράχων τα αγάλματα!"